wtorek, 9 sierpnia 2016

Jeżeli spełnisz marzenia, będziesz szczęśliwy.

Dawno mnie tu nie było. Powoli mogłabym już wykreślać słowo "blogerka" z mojego info o mnie. Na szczęście wracam!

Wracam pełna pozytywnej energii po cotygodniowych koncertach, po spotkaniach z Wami. Wracam z pięknymi wspomnieniami, zdjęciami, które na bieżąco możecie oglądać na moim instagramie.

A przede wszystkim wracam z czymś, co mam do przekazania światu. Może komuś to ułatwi życie. To już od Was zależy. Mi pozostaje mieć nadzieję, że tak będzie.
_________________

Zastanawialiście się kiedyś od czego zależą te wszystkie dziwne, pozytywne, a czasem mniej pozytywne sytuacje, które nam się przytrafiają?

Ostatnio na moim twitterze pojawił się cytat z mojej piosenki: "Od Ciebie zależy co się zdarzy dziś". Nie wiem skąd przyszedł mi ten tekst do głowy, pisząc nowy utwór, ale po przemyśleniu wszystkiego większość rzeczy naprawdę zależy od nas!

Jeżeli nie zjemy, będziemy głodni.
Jeżeli nie uspokoimy pragnienia, będzie chciało nam się pić.

Można tak w nieskończoność wypisywać.
Wiem, że to proste i błahe rzeczy, ale wszystko zaczyna się od prostoty, która potem przeobraża się w coraz bardziej zaawansowane i złożone działania

Jeżeli nie zaczniesz wierzyć w siebie, nie pokonasz swoich barier.
Jeżeli nie pokonasz swoich barier, nie spełnisz marzeń.
Jeżeli nie spełnisz marzeń, nie będziesz szczęśliwy.

Trochę strasznie się zrobiło... To teraz spróbujmy odwrotnie :)

Jeżeli zaczniesz wierzyć w siebie, pokonasz swoje bariery.
Jeżeli pokonasz swoje bariery, spełnisz marzenia.
Jeżeli spełnisz marzenia, będziesz szczęśliwy.

Zupełnie inaczej to brzmi i pewnie zrobiło Wam się jakoś tak lżej czytając tę pozytywniejszą część, co? 
Mi tak.

Tak samo jest z tym, co dzieje się naprawdę. 
Nasze pozytywne myślenie sprawia, że większość sytuacji, przeszkód, porażek, sukcesów zależy od nas! Od tego czy jesteśmy pozytywnie nastawieni do życia i otaczających nas ludzi czy negatywnie.

Co wybieracie?
Ja zdecydowanie to pozytywne nastawienie.

Miłego dnia!

Magda






3 komentarze:

  1. Jestem starszy, ale mógłbym się wiele od Ciebie nauczyć. Każde Twoje słowo biorę sobie do serca. Moim marzeniem jest zobaczyć się z Tobą i porozmawiać na takie życiowe tematy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń