niedziela, 19 stycznia 2014

krótka odsłona

Cześć! Dopytujecie kiedy, za ile... ja cały czas obiecuję, że moja nowa piosenka 'All I need' pojawi się wkrótce na You Tube i pewnie moich "obiecanek cacanek" macie już dosyć, dlatego specjalnie dla Was zamieszczam jej krótki urywek. To taka jeszcze surowa, nieskończona wersja. Praktycznie z samym pianinem, ale chociaż tak mogę Was przeprosić za to, że tak długo się z tym wszystkim schodzi. To wszystko nie ode mnie zależy. Złączenie piosenki w całość, czyli tak zwany mix zajmuje trochę czasu, ale powoli, bez żadnej spiny, będzie profesjonalnie, dokładnie, najlepiej! Starlight Studio --> FanPage, w którym miałam przyjemność nagrywać 'All I need' rzetelnie nad nią pracuje. Być może w poniedziałek będę mogła usłyszeć pierwsze efekty. Sama już nie mogę się doczekać kiedy wszystko będzie już gotowe.

PS. Dajcie znać jak Wam się podoba krótka odsłona 'All I need' :)
Zapraszam Was też na mój FanPage na Facebooku
                          
                                                                                                                       Magda xxx






6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. <3 te ciepłe słowa, które piszesz w komentarzach są naprawdę bardzo szczere, prawdziwe... wszystkie czytam i aż miło się robi jak klikam w powiadomienia i kolejny raz widzę Twoje imię i nazwisko :) dzięki, że jesteś! :*

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać! Naprawdę ślicznie śpiewasz. Masz po prostu dziewczyno dar! ♥ Wpadniesz?
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!
      Jasne, że wpadnę:) pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Przeglądałam właśnie Twoje nagrania. Są cudowne, masz niezwykły talent... Wspaniale się słucha...
    ...
    Ja również gram na pianinie , ale dopiero zaczęłam swoją przygodę z muzyką.
    Będę zaglądać.

    fermataxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa. Cieszę się, że podoba Ci się to, co robię, a za Ciebie mocno trzymam kciuki :)

      Usuń