czwartek, 12 czerwca 2014

#takbardzoszczesliwa

AAA!!! Nie wierzę w to, co się dzieje! Tyle rzeczy naraz.
Wczoraj wystąpiłam w moim rodzinnym miasteczku. Było naprawdę świetnie. U siebie, bezpiecznie, znajome twarze, a do tego po raz pierwszy razem z Damianem zaśpiewaliśmy nasz cover "Wybrałam" (Saszan) na żywo. Ale był stres! Chyba większy niż jakbyśmy mieli występować na ogromnym plenerowym koncercie :D
Zagrałam "Stop Crying Your Heart Out" --> TUTAJ macie link do filmiku, na którym śpiewam tę piosenkę ;) I... było też autorsko! Może już trochę zanudzam, ale MUSIAŁAM! Śpiewanie moich piosenek przynosi mi tyyyle radości. Nie da się tego opisać!
"Po Burzy Nie Spadnie Deszcz", "I am safe" i "POWIEDZIEĆ NIE"  - właśnie te utwory mogliście usłyszeć wczoraj.

Znacie teksty, śpiewacie razem ze mną, ogromne brawa, tyle gratulacji... Dziękuję! Nawet dziś słyszałam od Was tyle pięknych słów. To niezwykle miłe!
Każdy taki występ daje mi mocnego kopa, żeby nie poddawać się i dalej robić to, co kocham i najlepiej jak potrafię. Bez znaczenia czy komuś się to podoba czy nie. Idę drogą, którą sobie wyznaczyłam i będę się jej trzymać bez względu na wszystko!

Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia, a Wy coraz bardziej pomagacie mi sprawić, że to, co kiedyś było dla mnie zupełnie niemożliwe, było zwykłymi marzeniami małej dziewczynki powoli staje się rzeczywistością.

Ostatnio tak się mocno wkręciłam w ten "internetowy świat". Piszę bloga, prowadzę fanpage'a na Facebook'u, Twitter, Instagram... Mnóstwo jest tych portali społecznościowych, ale to miejsce jest wyjątkowe, jest pierwszym takim miejscem, gdzie zaczęłam do Was pisać, opowiadać to, co u mnie się dzieje, o marzeniach, planach. Nie wierzę, że jeszcze tak niedawno chciałam nagrać własną piosenkę wraz z teledyskiem. A teraz jestem tu! Doświadczenia, nowe piosenki, wywiady, koncerty... Jak dla mnie - ogromny bagaż! Tyle pięknych rzeczy się przez ten czas wydarzyło. Piszę tu już przez kilka lat i od czasu do czasu wstawiam zdjęcia. Mam chęć coś zmienić, ale wcale nie oznacza to, że mój blog przestanie istnieć. Wręcz przeciwnie! Będę pisać tu częściej! Po prostu pomyślałam, że fajnie by było poznać się trochę hmm... bliżej? Sama nie wiem jak to określić.
Wspólnie z Damianem postanowiliśmy, że zaczniemy nagrywać filmiki z naszego "prywatnego" życia. Nasze rozważania o muzyce, wygłupy i tak dalej i tak dalej... Oglądanie vloga jest naprawdę ciekawe, więc dlaczego nie? Nie wiem czy to dobry pomysł, ale lepiej czegoś spróbować i żałować niż żałować, że się tego nie spróbowało :)




Trzymajcie się ciepło! Mam jeszcze jeden mega temat :D Nie mogę się doczekać, żeby się z Wami podzielić :) Widzimy się za kilka dni! Obowiązkowo! Buziaki :*
Magda xoxo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz