sobota, 13 września 2014

coraz więcej! :)

Hej! U mnie ostatnio sporo się dzieje. Mnóstwo nowych wyzwań, podejmowanie trudnych decyzji, humory, doły, góry. Tak to czasem bywa. Jak już widzieliście na moim Fan Page'u nagrywam nową piosenkę, zmieniłam szkołę i... bardzo tęsknię za wszystkimi ludźmi, których poznałam podczas koncertów.  Nigdy nie myślałam, że tacy ludzie jak Wy - Beredanators będą częścią mnie. Bardzo dużo dla mnie znaczycie. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez Was... #DreamsComeTrue

Nie poddaję się i mimo różnych "humorków Magdy" wciąż robię swoje. To właśnie to daje mi mnóstwo szczęścia. Jak widzę liczbę zwiększających się wyświetleń na moim kanale na You Tube to cieszę się tak, jakby to było coś niezwykłego. Niby tylko cyferki, ale dla mnie znaczą o wiele więcej. To znak, że moja muzyka jest coraz częściej słuchana, a właśnie o tym tu piszę tak często. Niesamowite jak wiele potrafią ludzie, kiedy połączą swoje siły i zaczynają działać razem.
Dziękuję Wam za wszystko, co się teraz dzieje w moim życiu. Wierzę, że wkrótce będzie tego jeszcze więcej, że wszystko to, o czym piszę trafi do jeszcze większej ilości osób. Ja idę dalej, zawsze do przodu i wciąż tu dla Was jestem, byłam i będę.
Trzymajcie się ciepło! Do następnej notki :* I zaglądajcie też na Fan Page'a. Tam bardziej na bieżąco. Tu bardziej dyskretnie, osobiście, poufnie i prywatnie. Za to właśnie kocham tego bloga!
Pa paaaa! <3

PS. Wiecie na czym polega akcja "Dżem na środową kolację"? Jeśli nie to logujcie się na Facebook'u, szukajcie naszych Fan Page'ów i bawcie się razem z nami! :)


A tutaj trochę zdjęć, które znalazłam na moim laptopie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz