poniedziałek, 9 marca 2015

blog czy pamiętnik?

Niesamowite jak na tym blogu można zaobserwować to, jak się zmieniam. Nawet przez samo pisanie, przez sposób myślenia... Przejrzyjcie posty sprzed kilku lat. Błahe i dziecinne. 

Zawsze chciałam miec swój pamiętnik, do którego bede mogła zajrzeć za 20 lat. Nigdy nie mogłam sie do tego zabrać, a jak juz zaczynałam to po kilku dniach o nim zapominałam... Ten blog właśnie takim pamiętnikiem jest. I to jest piękne!

Nie mam pojęcia jak udaje mi sie tu pisać tak regularnie, ale to chyba Wy mnie do tego motywujecie. Blogowanie stało się moją rutyną, codziennością, częścią mojego życia i nie potrafię już inaczej :)
Nawet nie wiecie jaki czuję do tego bloga sentyment. Są tu opisane wszystkie moje emocje, problemy, o których pewnie bym juz nie pamietała gdyby nie on... dlatego jeżeli tylko znajdziecie chwile czasu w swoim planie dnia to przeznaczcie go wlasnie na bloga! To jest niesamowita sprawa. Nawet po paru miesiącach przeczytacie poprzednie notki i będziecie uśmiechać sie sami do siebie. To tak jak oglądanie starych zdjeć. Każdemu dobrze sie kojarzy.

Tylko pamiętajcie, ze zakładając swoją stronkę trzeba sie liczyć z regularnością pisania. I nie narzekajcie, ze nie macie czasu, bo czas znajdzie sie na wszystko. Trzeba tylko umieć nim dobrze gospodarować:)

Do dzieła i powodzenia w wytrwałości! I pamiętajcie, zeby podzielić sie linkiem w komentarzach. Z chęcią zajrzę na Twoja stronkę i znajdę chwilę czasu, zeby poczytać, zostawić komentarz czy zaobserwować:)

Piszcie! Czekam!!
:**


Ostatnio dostałam maila od zespołu KraFcy. Podzielili się najnowszą piosenką, więc przekazuję dalej http://youtu.be/SqmeaxSx_fU :) Lubię pomagać, więc czemu nie! 
nagrywają kolejną płytę i trzymam za nich kciuki. Uwielbiam nowości, uwielbiam ludzi, którzy są prawdziwi w tym, co robią. Nie ma żadnej ściemy. Szkoda, że ci na szczycie muszą już udawać... byliby tak samo świetni jak ci, którzy są jeszcze na schodach. 
Tak czy inaczej kazdy jest człowiekiem i nikt nie zamknie nam drzwi przed nosem, bo to my mamy do nich klucze. Mamy klucze do wszystkich drzwi i to tylko od nas zalezy, ktore otworzymy.
Trzymajcie się Ziomki!

Ps1. Moja piosenka "Nic do stracenia" też niedługo ujrzy światło dzienne! Tak bardzo chcę już Wam ją pokazać... :')

Ps2. A pamiętacie jeszcze POWIEDZIEĆ NIE? :) to było juz tak dawno...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz