poniedziałek, 16 marca 2015

Góry, teledysk i tylko muzyka!


Ten tydzień jakoś szybko minął. Już kolejny poniedziałek...

W tym tygodniu a dokładnie jutro jedziemy nad Solinę i wcale nie będziemy tam odpoczywać. Wręcz przeciwnie! Razem z ekipą będziemy nagrywać teledysk do mojej piosenki "Nic do stracenia". Jaram sie bardzo! Długo z Damianem myśleliśmy nad scenariuszem teledysku. Niby jakiś obraz mieliśmy już w głowie, ale to nie starczało. Ten, kto należy do naszej ekipy dobrze wie, że liczą się tylko konkrety! 
No i tym razem też mamy konkretny plan. Damian pewnej nocy napisał na Twitterze, że wie jak dokładnie będzie wyglądał teledysk. Pomysł jest niesamowity. Uwierzcie! Zresztą przekonacie się już niedługo. Będzie zupełnie inaczej niż zwykle i strasznie mnie to cieszy, ponieważ nie jestem już małą dziewczynką, która tylko pisze, komponuje i śpiewa. Jestem nastolatką, która aż pisze i komponuje,  przelewa na kartkę wszystko, co tylko możliwe. Chce się rozwijać i to robi! Wierzy w marzenia, pokazuje innym, że można je spełnić i że nie ma rzeczy niemożliwych. Niektórzy pomyślą "łatwe, nic nadzwyczajnego". I tu się mylą! Tylko ci, którzy robią to, co jest dla nich wszystkim wiedzą ile wysiłku trzeba w to włożyć. To czasem smutne, ale wiem, że są osoby, które potrafią to docenić i bardzo je za to cenię.

To, co robię jest dla mnie czymś nie do opisania... 

Liczy się tylko muzyka. Nie potrafię teraz myśleć o czymś innym. To jak uzależnienie. Powinnam zakuwać do matury, a nie potrafię się na niczym skupić. To jest straszne, ale muszę w końcu sobie wszystko poukładać w głowie i pogodzić szkołę z muzyką. To trudne, ale się da! 

Teraz nagrywamy teledysk, a zaraz po tym nauka. A po maturze koncerty, czyli coś, co sprawia, że znikają wszystkie moje bariery. Z Damianem obmyślamy już plan trasy. 
Te wakacje będą niezapomniane! Chcęęęę już lato!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz