sobota, 20 czerwca 2015

Aloha! | 3 urodziny Aloha From Deer + Naucz mnie - Sarsa

W czwartek były urodziny Aloha From Deer. Niesamowita muzyka, wspaniały wystrój, wszystko w stylu nowojorskiej imprezy. 
Było mnóstwo ludzi i wszyscy świetnie się bawili. Niestety nie byłam od samego początku, ale i tak cieszę się, że mogłam tam wbić choć na chwilę. Nie chcę też robić jakiejś reklamy, ale oni mają naprawdę fajne ubrania. Takie artystyczne... Uwielbiam ludzi, którzy wykazują się swoją kreatywnością :)

Czwartek w ogóle był dniem, podczas którego dużo się działo. Miałam lekcję perkusji, a potem nagrywałam cover, dokładnie "Naucz Mnie" - Sarsa. Łapcie, jeżeli jeszcze nie słyszeliście!


Z tym coverem wiąże się dużo rzeczy. Na razie nie chcę nic zdradzać, bo w sumie jeszcze nic nie jest pewne. Wszystko w swoim czasie :)
Jest mi bardzo miło, bo z tego co czytam, wnioskuję, że podoba Wam się nagranie. Cieszę się, bo wkładam w to więcej niż wszystko i czuję, że to doceniacie. To chyba najlepsza nagroda, jaką można od Was dostać. Fajnie, że komentujecie i wyrażacie swoją opinię. Wszystko czytam i biorę serio do siebie. Odbieram to jako motywację. Konstruktywna krytyka też mnie zadowala, bo wiem, co Wam się nie podoba, co mogłabym zmienić i nad czym popracować. 
Często to inni dostrzegają rzeczy, o których nawet nie myślimy i nie mamy pojęcia, że coś tu nie gra, dlatego mega za to wszystko dziękuję.

Podajcie dalej, jeśli Wam się podoba i 3majcie się ciepłooo :*

+ jutro Cisówka! Do zobaczenia! 
Tym razem o wiele dłuższy koncert. Nie mogę się doczekać!


2 komentarze:

  1. oby koncert się udał! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń