poniedziałek, 22 czerwca 2015

O jeden "level" dalej

Wczoraj na koncercie mówiłam, że nawet jeśli nam się wydaje, że jesteśmy sami, że nikt nam nie chce pomóc, że jesteśmy zdani tylko na siebie, to mimo wszystko, zawsze znajdzie się ktoś, komu na Tobie bardzo zależy, a tego po prostu nie dostrzegamy.
Mówiłam, że zawsze znajdą się ludzie, którzy uwierzą w to, co masz. Dokładnie taki tekst napisałam w mojej piosence. #ciszawokółmnie

Rodzina jest najbliżej nas i to ona chce jak najlepiej, choć wiem, że zdarzają się też wyjątki... 
"Nie uda Ci się", "jesteś gruby/a, beznadziejny/a" - takie słowa słyszymy dosyć często. Ja też je słyszę, nawet od najbliższych. 
Zawsze jest przykro, gdy słyszymy coś, co wcale nie jest prawdą. Im dłużej ludzie będą nam to wmawiać, tym bardziej będziemy w to wierzyć i rzeczywiście się nie uda.
Nie wiem, nigdy nie wiedziałam i chyba nigdy się nie dowiem, co ludzie chcą przez to osiągnąć. Chcą nas "zniszczyć"? Chcą zniszczyć nasze ambicje? Wmówić nam coś, co sprawi, że już nigdy nie będziemy czuli się pewnie i swobodnie w świecie, który jest "niby" wolny?
Załamujemy się, najchętniej zamknęlibyśmy się w pokoju na klucz, włączyli muzykę i odkręcili tak głośno, by przez chwilę przestać myśleć o wszystkim. Doskonale to znam, przechodziłam ten "level" już miliony razy... i wiecie co jest w tym najlepsze? 

Najlepszy jest ostatni punkt całej tej sytuacji, kiedy ocierasz łzy i mówisz sobie "ja nie dam rady?". Ten moment, kiedy wszystko to, co zostało wypowiedziane w Twoją stronę obracasz w totalny mit. Wstajesz i walczysz. Chcesz pokazać tej osobie, że to Ty dokonasz wielkich czynów, że to Ty spełnisz marzenia. Z osobami, które nam zazdroszczą należałoby rozmawiać, leżąc na ziemi, by zniżyć się do ich poziomu inteligencji.

Pamiętajcie, żeby zawsze przejść dzielnie przez takie przykre momenty w życiu, żeby wytrwać do ostatniego punktu tych sytuacji. Uwierzcie, że warto. Warto wstać i pokazać, że ludzie nie mają na nas wpływu i że dążymy do celu mimo głupich słów, które tak naprawdę nic nie znaczą, są puste tak, jak ludzie, którzy je wypowiadają.


Dziękuję tym, którzy byli na koncercie, tym którzy doceniają to, co robię na scenie i nie tylko <3


Oczywiście na koniec łapcie jeszcze zdjęcia z Wami!































2 komentarze:

  1. I dlatego upadki są ważne w życiu człowieka ;) Wtedy wstaje i idzie walczyc !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń