czwartek, 4 czerwca 2015

stereotypami zamiast własnym umysłem...

Nie wszystkim ludziom dogodzimy. Każdy ma inny gust i już tego nie zmienimy. Wiem, że są ludzie, którym nie będzie się podobać pop, a inni będą go uwielbiać. Są ludzie, którzy kochają jeść paprykę, innym sam zapach już przeszkadza. Tak jest też z wieloma innymi rzeczami, mogłabym tak wymieniać bez końca. 

Wiem też, że to, co robię nie będzie się podobać wszystkim i jak najbardziej to rozumiem, ale Beredanators to pokochali. Pokochali mnie taką, jaką jestem. To jest naprawdę piękne. Za to wszystko jestem im bardzo wdzięczna. Dzięki nim wiem, że jest sens, że jest dla kogo.
Zawsze znajdzie się ktoś, kto Cię pokocha, polubi i będzie Cię wspierał. Trzeba być po prostu sobą, być szczerym w tym, co się robi, mieć swoje zdanie. 

Często jak pewne grono ludzi przekreśli coś lub kogoś to inni też idą za nimi, nie mają tego swojego zdania tylko idą jak te owce za stadem... Tak chyba jest z Justinem Bieberem, One Direction i z większością artystów młodego pokolenia. To straszne, że kierujemy się stereotypami, idziemy tam, gdzie więcej osób, nie próbujemy czegoś nowego, robimy wszystko szablonowo. A gdyby tak zrobić coś na odwrót, coś, czego jeszcze nie ma, czego jeszcze nikt inny nie wymyślił? 
Tak, to trudne, ale to wtedy ma sens. 

Na koniec tego pięknego, słonecznego dnia życzę Wam, żebyście zawsze mieli swoje zdanie, żebyście nie bali się powiedzieć nie, żebyście po prostu zawsze wiedzieli, że jesteście artystami swojego własnego życia, że nie "papugujecie", nie powtarzacie, kopiujecie. Ludzie wtedy dziwnie się na nas patrzą, ale spokojnie. Dajcie im trochę czasu. Później będą nam zazdrościć :)

Jeśli mieliście kiedyś takie sytuacje, gdzie się z kimś nie zgodziliście, zrobiliście coś innego niż wszyscy to napiszcie do mnie, w komentarzu, w mailu. Chcę wiedzieć jakie były tego konsekwencje, czy daliście radę postawić na swoim do końca. 

Pozdrawiam cieplutko! 

A na koniec #magda_blogereczka_modowa :D
Która stylizacja Wam się najbardziej podoba? pomoooocy :))






2 komentarze:

  1. ostatnia jakoś najlepiej mi do ciebie pasuje ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mi też chyba najbardziej podoba się ostatnia.

      Usuń