piątek, 24 lipca 2015

o to w tym chodzi!

Właśnie słucham playlisty z piosenkami Jessie J, czyli to, co lubię najbardziej. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się z nią zobaczyć na jej koncercie. Uwierzcie, że gdybym usłyszała jej głos na żywo, umarłabym 2 razy.

Piszę tego posta, bo chcę się podzielić tym, co mi wysyłacie w wiadomościach. Wasze fanarty są tak piękne, że nie mogłabym tego nie zrobić. (zdjęcia niżej)

Tamte wakacje były niesamowite, a to, co dzieje się w tym roku przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Chyba nigdy nie byłam takim szczęśliwym człowiekiem. 
Nie chcę, żeby było tak, że wygrałam i tylko tym teraz się cieszę, jestem zaślepiona swoimi sukcesami i nic więcej nie robię... dlatego właśnie jutro zabieram się za nagranie czegoś nowego na mój kanał na YouTube.

Leżąc już w łóżku, patrząc w gwiazdy, przypominam sobie ile rzeczy się u mnie teraz dzieje. Czasami aż łzy spływają mi po policzkach ze szczęścia... o tym, co siedzi w mojej głowie wiem tylko ja :') Te rozmyślenia są niesamowite.
Wtedy jest właśnie ten czas, kiedy zdaję sobie sprawę jak bardzo jestem dumna z tego, co do tej pory zdobyłam, czego nikt mi nie odbierze. 
Wiem, że jeszcze nie raz będę szła pod górkę, ale teraz chcę wykorzystać ten cudowny czas jak najlepiej. 

Niektórzy wątpią w siebie już po kilku tygodniach, miesiącach, po roku... a ja jestem tu z Wami jakieś 5 lat i dalej wierzę, dalej robię swoje i choćby nie wiem co by się działo - będę do końca, na zawsze. 

Ciągle do przodu! Po marzenia!

Proszę, pamiętajcie, że nigdy nie może się nie udać. Czasami potrzeba trochę więcej czasu, trzeba walczyć. Nieważne, że czasem nie mamy już siły. Przecież o to w tym chodzi! Trzeba umieć wstawać i upadać.

Na koniec jeszcze chcę Wam podziękować za ponad 1000 subskrypcji na moim YouTube. 
+ info odnośnie Non Stopów - karty ze mną będą w chrupkach na przełomie sierpnia i września. Pamiętajcie, żeby robić zdjęcia i wysyłać na mojego maila: magdamelodies@gmail.com
<3

Jeszcze jedna sprawa. Jedna z moich fanek prosiła o udostępnienie tego: 




i Wasze prezenciory <3





DZIĘKUJĘ!!!






1 komentarz:

  1. Nie poddawaj się. Walcz o swoje. Cieszę się, że możesz spełniać swoje marzenia.

    Na moim blogu jest post, który jest inspirowany Twoją piosenką.

    Zapraszam do mnie:
    swiatpeleninspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń