czwartek, 30 lipca 2015

O wszystkim!

Hej! W tym poście jest dla Was tyle do przekazania, że nie mam jeszcze pojęcia jak to wszystko złożyć w jedną całość... Może zacznę od tego, że wstępnie są już ustalone daty nagrywania mojej piosenki w studio. Tak, chodzi o nagrodę z Non Stop Music Challenge. Nie mogę się doczekać tych dwóch mega muzycznych dni!
Wiem, często piszę tu o Non Stopach, ale nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się, że wygrałam ten konkurs. To tak, jakby jakaś gwiazda z moim marzeniem spadła mi z nieba. Uwierzcie, że nie potrafię opisać.
Udostępniam tu jeszcze link, który Saszan umieściła dziś na swoim Fan Page'u: https://youtu.be/IQwtv2zkMmc
Tak miło się zrobiło po jej krótkiej pogadance. Jest to filmik, w którym Saszan mówi o wynikach całego konkursu. Dostałam też gratulacje. Już tyle razy dziękowałam, że obecnie nie wiem jak się zachowywać, słysząc bądź czytając takie cudowne słowa na mój temat, na temat mojej muzyki. To uczucie jest czymś niesamowitym.

Pytacie też o Poznań. Z tego co mi wiadomo - przyjadę tam pod koniec wakacji. Znów będziecie mogli mnie usłyszeć w Radiu Young Stars. Liczę na Wasze wsparcie. Mam nadzieję, że i tym razem wygramy, a być może nawet zobaczycie mnie na scenie w 4 miastach na Young Stars on Tour <3
Byłoby cudownie!

Chcę jeszcze podzielić się grupami, które istnieją na Facebook'u. To grupy, w których siedzą sobie moje najwspanialsze Wspieraki na świecie - Beredanators <3
Od niedawna istnieją dwie, są też przez to jakieś spory, ale wiedzcie, że nieważne gdzie jesteście, w której grupie, kto był pierwszy, kto ostatni... Wszyscy znaczycie dla mnie tyle samo, każdy z Was jest dla mnie tak samo ważny. Pamiętajcie o tym, proszę.
Łapcie linki i jeśli chcecie, możecie dołączyć. My tu żyjemy jak wielka rodzina.


+ moje nowe covery, widzieliście już? Dajcie znać czy się podobają.

...

Kończę już obsypywać Was nowościami i sukcesami z mojego muzycznego życia. Czasami aż niezręcznie się czuję, pisząc tu o tych wszystkich rzeczach, które ostatnio się u mnie dzieją. Mam nadzieję, że nie odbieracie tego jakbym się przechwalała. Długo na to pracowałam. Po prostu cieszę się tym, co mam, ale mimo wszystko dalej wspinam się na szczyt.

Ostatnio dosyć rzadko bywam w domu, ale lubię kiedy coś się dzieje, więc nie narzekam. Dostaję też od Wam mnóstwo wiadomości. Czasami przysyłacie również swoje covery, piosenki. Fajnie jest jak moi obserwatorzy czy fani mają swoje pasje, rozwijają się i biegną po marzenia jak ja. To jest naprawdę piękne i zawsze wpieram takich ludzi, dlatego teraz też podam Wam kilka linków, w które warto wejść, obczaić kanały i posłuchać tych zdolniach.

No to wchodźcie: 

Natalia Magdalena - Feathers - powiem Wam w sekrecie, że to mega utalentowana dziewczyna, seeeerio. To taki sekret, który możecie przekazać dalej :D

A tutaj z kolei chłopak z UK, który też łapie marzenia i dzielnie o nie walczy. Posłuchajcie: David Bulley - A Thousand Bonfires (Official Music Video)

No dobra! To na koniec mam dla Was konkurs :) 


Trzymajcie się ciepło! Udanych wakacji. 
O! Właśnie! Wyjeżdżaliście już gdzieś, żeby odpocząć od codzienności?

+ zdjęcia z ostatnich dni:





Więcej macie na moim instagramie @magdabereda i snapchacie: magdabereda,
takie oryginalne nicki :D




7 komentarzy:

  1. świetna notka! •

    OdpowiedzUsuń
  2. usłyszałam o Tobie u Saszan :) później parę osób wspomniało o Tobie więc pomyślałam zobaczę kto to i... pozytywnie ;)
    podoba mi się twój głos, idź dalej tym torem a mam nadzieję że uda Ci się spełnić marzenia
    fajnie też byłoby zobaczyć się na Young Stars on Tour!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś miłą, utalentowaną i bardzo pomocną osobą! Bardzo Ci dziękuję za wstawienie linka do piosenki Davida, życzę samych sukcesów! / nestiix

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały ten blog jest bardzo ciekawy. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem że na ten blog wszedłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo uważam jak mój poprzednik. Nic więcej nie będę dodawał.

    OdpowiedzUsuń